
- Strefa klienta
- Koszyk (0)

- Akcesoria zewnętrzne
- Akcesoria wewnętrzne
- Chemia samochodowa / kosmetyki
- Gadżety
-
Silnik
-
Układ dolotowy
-
Układ wydechowy
- Kolektory wydechowe
- Downpipe
- Końcówki wydechu
- Cat Back
- Tłumiki końcowe
- Taśmy termiczne
- Nakrętki, szpilki
- Tłumiki środkowe
- Strumienice
- Łączniki elastyczne
- Końcówki
- Flansze, przejściówki
- Hi-Flow Cat
- Catback
- Emulatory sondy lambda
- Flansze płaskie
- Przepustnice wydechu
- Silencery
- Tłumiki
- Uszczelki grafitowe
- Uszczelki stalowe
- Zawieszenie
- HONDA
- DEMOCAR
-
-
DEMOCAR
Przedstawiamy nasz Democar - czyli samochód pokazowy. Będzie można znaleźć w tym miejscu wszystkie istotne informacje oraz nowości na jego temat.
Samochód będzie można zobaczyć na każdym większym zlocie samochodów tuningowych w Polsce, a także na niektórych eventach zagranicznych. O każdym z nich na pewno będziemy informować z wyprzedzeniem właśnie tutaj.
Nasz democar powstał na bazie Hondy Civic siódmej generacji. Auto w 2003 r wyjechało z fabryki ze 100KM silnikiem Diesla.Od tamtego czasu zmieniło się w nim prawie wszystko od swapa silnika, poprzez przemalowanie nadwozia, swap hamulca aż do wymiany wnętrza. Głównym kierunkiem zmian była inspiracja japońskim stylem JDM.
Krótka charakterystyka
SILNIK:
-SWAP na benzynową wersję K20A3 160KM z wersji Si z manualną 5 biegowa skrzynią biegów
(zmiana chłodnicy , przespawanie mocowań poduszek skrzyni i silnika , wymiana pompy paliwa, dodanie filtra z węglem aktywnym wraz z układem odpowietrzania zbiornika, zmiana wiązki elektrycznej, sanek silnika, linek zmiany biegów układu wydechowego),
- filtr odmy silnika
UKŁAD DOLOTOWY: CAI SIMOTA
UKŁAD WYDECHOWY : końcowy ala apexi N1 UKŁAD NAPĘDOWY:
-swap zwrotnice z 4x100 na 5x114.3;przód zwrotnica honda stream (rozwiercenie pod śruby 16mm, tarcze 300 mm z civic TypeR EP3, tył tarcze i piasty z civic TypeR 260mm
-stabilizator przód i tył TypeR
KOŁA:
-felgi TR MOTORSPORT 17"x8"ET38
-dystanse +20mm
-nakrętki neochromowane
ZAWIESZENIE: Gwint KW spec 1
BODY-KIT:
-przemalowanie nadwozia NH0,
-dokładki progów oraz tylego zderzaka,
-przednie lampy wersja polift,
-przedni zderzak z TypeR + dokładka styl Mugen ,
-lotka styl Mugen,
-antena z wstawką carbon,
-czerwone znaczki Type R oraz znaczki Si,
-halogeny przód,
-usunięty zamek z tylnej blendy ,
-usuniecie wycieraczki tył (zamontowana zaślepka),
-przyciemniane tyle szyby,
-rozpórka tył TypeR,
-rozpórka przód Staffa (pomalowana na czerwono)
ŚRODEK:
-fotele z typeR VIII GEN wraz z modyfikacją tylnej kanapy,
-skórzana kierownica obszyta ze wstawką z perforowanej skóry oraz znaczkiem z wersji TypeR,
-gałka zmiany biegów SKUNK2,
-shortshifter,
-podsufitka obita na czarno,
-pomalowane na czaro plastiki wnętrza (słupki, daszki przeciwsłoneczne oraz lampki),
-zmiana manualnej klimy na pełen automat z civic EV1,
-montaż układu tempomatu,
-czerwone dywaniki,
-pomalowanie konsoli środkowej,
-alu nakładki na pedały z pakietu oem Hondy,
-zegary z poliftowej wersji civic EV1
-coin holder
-maplight
-czerwone boczki drzwi z wersji TypeR
Oświetlenie:
-przerobienie przednich lamp pod xenon (dołożenie przesłony)
-diodowe światła postojowe przód raz oświetlenie tablicy rejestracyjnej
Zapraszamy do polubienia profilu: